sobota, 15 sierpnia 2015

Letnie i lekkie danie z cukinii.

Zainspirowana potrawami z cukinii na blogu: "Turcja od kuchni" i ja postanowiłam zrobić coś z cukinii. Wybrałam się więc po zakupy na pobliski bazarek pod Halą Mirowską w czwartek z samego rana. Zanim udało mi się znaleźć ładne cukinie troszkę się schodziłam, bo najpierw musiałam obejrzeć prawie wszystkie stragany z warzywami i owocami abym w końcu trafiła na cukinie które mi się podobały i które kupiłam.
  
Mój przepis na placki z cukinii dla 1 osoby:
1 mała cukinia 
1 jajko całe
3 łyżki stołowe mąki
sól i pieprz do smaku.

dla chętnych można dodać trochę mięsa z drobiu aby były treściwsze.
Nie dodawałam proszku do pieczenia.
Placki udekorowałam listkami mięty i odrobiną jogurtu greckiego.


Cukinię starłam na tarce jarzynowej czyli na grubej tarce nie odciskałam soku.
Dodałam jajko, mąkę i sol, pieprz. Wszystko razem zamieszałam i poniżej oto co mi wyszło.
Smażyłam na patelni na niewielkiej ilości oleju .



ciasto po zmieszaniu wszystkich składników.


tak placki wyglądają po usmażeniu.



a tak już gotowe do zaserwowania do zjedzenia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz