wtorek, 12 sierpnia 2014

Imitacja rolet rzymskich;)

Po dłuższej nieobecności tutaj wróciłam z kilkoma nowymi pracami. Jedną z nich są moje kuchenne rolety (  i już wiecie  skąd wziął się tytuł). Rolety rzymskie.
Internet jest pełen gotowych rolet a ja szukałam przepisu jak je samodzielnie zrobić.
Nie chciałam wyszukanych, zależało mi aby były lekkie, z cienkiego materiału, ładnie się układały i pasowały do mojej kuchni. 
Metodą prób i błędów uszyłam je w końcu sama. 
Żadnych wymyślnych składań, zaczepów i ciężarków. Moje rolety są uszyte z cienkiej etaminy, posiadają tunele w których umieściłam plastikowe kijki. Wszyłam plastikowe kółka, przez które przewlekłam biały sznurek do zaciągania i spuszczania rolet. Roleta na górze ma wszyty rzep którym mocuję ją do listewki. Ważna sprawa listewka posiada dwa zamocowania do zawieszenia w oknie ( małe uchwyty takie na jakich wiesza się obrazki). I to wszystko, nie jest to typowa roleta rzymska ale wykonana własnoręcznie powoduje że się uśmiecham kiedy na nią spoglądam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz