wtorek, 17 grudnia 2013

Zazdrostki - małe firaneczki.

Zazdrostki to specyficzne firanki, na ogół są stosowane w kuchni i wszędzie tam gdzie są małe wąskie okna. Ja postanowiłam je zrobić mojej córce na urodziny a że była to okrągła rocznica to tym bardziej miałam doping.
W jej kuchni było okno do którego idealnie pasował ten rodzaj firanki. Dawno już nie haftowałam niczego haftem Richelieu i porwanie się na zazdrostkę graniczyło z cudem. Firaneczka haftowała się pomału. Z dnia na dzień było widać coraz więcej i więcej wzoru. Moje oczy cieszył widok "czegoś" co zaczynało wyglądać jak firanka. Zazdrostka haftowana była przez prawie 4 tygodnie. Została wyprana, wykrochmalona, wycięte zostały wszystkie gałązki i kwiatki. Efekt właśnie możecie oglądać , mam nadzieję że zachwyci Was tak samo jak oczarowała mnie. :)


Zazdrostka zawisła na oknie kuchennym.

Zazdrostka ma 4 takie pełne elementy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz