piątek, 13 grudnia 2013

Ciepło modnie i wygodnie czyli sweter dla Cioci Eli.

Dostałam zamówienie na ciepły sweter od chrzestnej matki mojej córki. Obejrzałam wzór , myślę sobie nie jest trudny- dam radę. Przeczytałam opis i wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że w opisie swetra był błąd. Kosztowało mnie to trochę czasu zanim doszłam gdzie ale w końcu zrobiłam całość.
Sweter robiony jest wzorem strukturalnym, na drutach 3,5 z włóczki Czterdziestka.
Jak napisał producent Arlena SA :"wykonano z wełen importowanych".
Wzór oryginału można znaleźć w czasopiśmie Dama w swetrze, nr. 1 - 2 ( styczeń - luty) 2012 rok.
Poszczególne etapy na załączonych zdjęciach. Sweter zaczyna się robić od rękawa lewego ,poprzez przód , tył , a kończąc na rękawie prawym. Następnie dorabia się ściągacz do dekoltu oraz ściągacz przodu i tyłu. W pewnym momencie ma się na drutach ponad 250 oczek.




  Ciocia Ela sweter dostała nie dawno i wygląda w nim bosko. :)


2 komentarze: