piątek, 13 grudnia 2013

Tak to się zaczęło ....

Na początek co albo kto mnie skłoniło do założenia bloga. Posiadając dużo wolnego czasu wróciłam do swoich dawno "porzuconych" robótek ręcznych. Kilka z nich spodobało się mojej dobrej znajomej i tak długo mi powtarzała że powinnam mieć bloga , że w końcu zaczęłam go tworzyć.
Kilka miesięcy temu moja córka złożyła zamówienie na sweterek dla mojej wnusi.
Mamuś ale musi być koniecznie rozpinany , innego niunia nie będzie chciała nosić. A i nie rób nic wymyślnego, prosty. Mamuś prosty bez wzorków. Uśmiechnęłam się tylko i po kilku dniach rozpoczęłam pracę. A co wyszło sami zobaczcie. :





a tak zielony sweterek wygląda na mojej wnuczce, nie ukrywam że niunia bardzo lubi w nim chodzić.
Potem był następny sweterek:


 do przedszkola.
Oba sweterki wykonałam z włóczki Kristal Natura firmy Opus .Włóczka wyprodukowana w Turcji, jest mięciutka i doskonale nadaje się na wyroby przeznaczone dla dzieci. Na jeden sweterek wystarczy 2 motki.
Cena za motek 12 złotych polskich.



2 komentarze:

  1. dobrze się zaczęło - sweterki cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, w końcu zaczęłam robić to co lubię , a KTO mnie zmotywował ? Teraz zdradzę tajemnicę ellakropkacom. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń