niedziela, 11 stycznia 2015

Powrót róż.

Witam moich czytelników i oglądających w Nowym Roku 2015 życzę Wam dużo zdrowia oraz radości z nadchodzących nowych chwil. Niech się spełnią wszystkie Wasze marzenia.
Jedenaście dni minęło co zdążyliśmy zrobić lub skończyć w tym czasie, a może coś rozpoczęliśmy nowego?

Mnie w końcu udało się skończyć sweter, zaczęłam go dziać chyba jeszcze w listopadzie. Jakoś się nie składało aby go skończyć w 2014 roku. Za dużo zajęć.
Wykończyłam go zaraz na początku stycznia.
Zawsze lubiłam różowy kolor ( w różnych odcieniach) więc mój sweterek jest zrobiony z włóczki Nako Comfort Strech. 
Na tle różowego umieściłam kilka róż w kolorze szarym z tej samej przędzy. Róże to kwiaty które zawsze mnie ciekawiły. Nie ważne gdzie rosły zawsze mnie interesowały. Od kilku lat już nie tylko kwiaty róż mnie zachwycają ale również moja wnuczka Róża :). 
Krytyk moich robótek. 
Sweter zrobiony jest samymi prawymi oczkami, zamiast ściągacza został zrobiony pasek ryżowy.Zaś wokół szyj nie ma ściągacza ale jest pasek ażurowy. Po bokach swetra oraz rękawów zostały umieszczone warkocze.
Sweter nie jest dopasowany powiedziałabym , że jest lekko przerysowany ale taki właśnie miał być. Taki i do spodni i do spódnicy.
Sami zobaczcie jak to wygląda.



Poniżej zamieszczam również schemat zakończenia szyj oraz pasek ryżowy.


schemat wzoru różanego.



oraz schemat samego swetra 


Zapraszam do komentarza każda sugestia i krytyka jest dobra, na pewno służy ulepszeniu swojej pracy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz