piątek, 9 czerwca 2017

Wiklina papierowa ciąg dalszy

Biały i czerwony a może szary i czerwony?

Jakieś kilka tygodni temu zapytano mnie czy mogę zrobić coś z wikliny papierowej , odpowiedziałam że czemu nie tylko co?
No zrób coś Ty to potrafisz, taaa oczywiście tylko bądź tu mądra.
Pozostawiono mi wybór ale zrób "coś" kiedy właściwie nie wiesz czego oczekuje ta osoba?? Nie łatwe.
To miał być prezent dla dla kogoś z rodziny mojej znajomej.
Mogłam zrobić np: róg obfitości - ciut mały i mało efektowny, postanowiłam zrobić następny rower. 
Miałam mało czasu, praktycznie "zarwałam" swoje trzy noce ale zdążyłam.
Ten rower był inny, różnił się od mojego pierwszego ale i tak zrobił wrażenie.
Teraz już też wiem jak muszę wzmocnić ramę roweru aby był bardziej stabilny.
Poniżej możecie go obejrzeć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz