czwartek, 11 lutego 2016

Czarny marny

Czarny ale czy to marny kolor na sweter. Podobno każdy i każda z nas powinna mieć w swojej szafie coś czarnego.Kiedyś obowiązkowo w mojej szafie wisiało kilka sukienek tzw. mała czarna, z czasem na ich miejscu zaczęły wisieć garsonki i sukienki w innych kolorach. Jak teraz sięgam pamięcią wstecz to mam w szafie tylko czarny garnitur ale sukienki już nie mam. Nie o tym jednak miało być otóż zwiedzając okolicę i jak zwykle chodząc po różnych malutkich uliczkach napotkałam sklep z wełną.Dokładnie nazywa się Wolle Rodel na zewnątrz w koszach były wyłożone różne, różniste wełny, acryle i mieszanki. Oczywiście o różnej grubości. Oglądając je spostrzegłam czarny acryl z dodatkiem mohair i wolle, firmy Rico Design o nazwie Fashion Romance. Romance to ja z nim miałam nie dość że mega cienki to w motku 250 m. Niby na metce tego cudnego wynalazku były podane rozmiary i szydełka i drutów ( nr.5 ) to ryzykując że niestarczy mi tego materiału zaczęłam robić sweter na 3,5 drutach.
A co mi wyszło obejrzyjcie na zdjęciach.



nic nie widać !!!!!!



Sweter po zwinięciu w rulonik zmieścił się w torebce 10cm x 15cm.


Tak wygląda bok swetra. Przód jest krótszy tył dłuższy.


a to jest etykietka tej wełny ( dla zainteresowanych).

Stwierdzam iż czarny kolor i cienka wełna jest trudna w pracy, daje efekt i wygląd ale tylko z dodatkami. Całość waży 12 dkg :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz