niedziela, 4 maja 2014

Wracamy do etui - dzisiaj iPhone 5

Dzisiaj ubranko dla iPhonie 5.

Nie dawno pokazywałam Wam etui które dostała moja córka ( post z 25 lutego 2014 roku). 
Kontynuując rozszerzam swoje wzory telefonicznych etui. Jedna z moich podopiecznych byłych kolonistek ( pracowałam dawno temu jako wychowawca kolonijny ) poprosiła mnie o etui na jej telefon. 
Nie bardzo wiedziałam jaki motyw kwiatów wybrać.
Nie chciałam powtarzalności kwiatów.
Każde etui to indywidualność, jedyne w swoim rodzaju. 
Telefon to iPhone 5
Wymiary ściągnęłam ze strony internetowej : 640 mm / 123,8 mm , minimalnie etui powiększyłam  nie może być ścisłe (  iPhone musi być łatwo wkładany i wyjmowany).
Etui zostało wyhaftowane na 100% lnie o kolorze czarnym, kwiaty wyhaftowane białą wstążką o różnych rozmiarach, a do tego na końcówkach łodyżek są zrobione supełki z białej muliny.
Dzisiaj galeria etui powiększyła się o dodatkowy wzór a jaki ?  zobaczcie sami. ( na razie jeszcze bez telefonu ).

i jeszcze jedno zdjęcie etui ale już z iPhonem w środku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz