czwartek, 6 marca 2014

Kwiatowych wariacji ciąg dalszy .... dzisiaj zakwitły róże.

Róże w różnych wielkościach i kolorach, podobno są nawet o bardzo ciemne. Róże to kwiaty które potrafią zachwycać, trudne w uprawie i trudne w przechowaniu. Róże nazywamy królowymi ogrodów i to jest najprawdziwsza prawda. Kiedy już je mamy w wazonie musimy o nie dbać aby szybko nam nie zwiędły.
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować różany ogród, a raczej krzak pnącej róży. Teraz kiedy jest już cały wyhaftowany "staje" mi przed oczami różany krzak o nazwie Jasmina, który dawno temu posadziłam w moim rodzinnym mieście przed domem. Właściwie pod oknem mieszkania mojej mamy. Krzak sobie rósł, kwitł , obsypywał się co roku kwiatami. W letnich miesiącach - wyglądał i do dzisiejszego dnia wygląda ślicznie kiedy zakwita. A zapach jaki te kwiaty dają jest jak "narkotyk".
Dzisiaj mam nie tylko krzak różany pod oknem ale też wnuczkę o imieniu Róża a dla Was,
etui które chcę Wam pokazać.
Ja widzę dla etui co najmniej dwa zastosowania:
1 - na klucze,
2 - na podręczne kosmetyki do damskiej torebki.
Poniżej zdjęcia zobaczcie sami, ja jestem zadowolona ze swojej pracy i po raz kolejny Olga (Olga Cheema) dziękuję za książkę bardzo mi pomaga w nauce i uczy techniki.

książka w której jest dużo ciekawych informacji,


już wyhaftowane ale jeszcze nie wykończone do końca,


etui w środku ma bawełnianą podszewkę w kolorze jasnego błękitu,

dwa czerwone zamki,

po zapakowaniu kosmetykami i zamknięciu zamków,

w tym etui zmieściły się podręczne kosmetyki: puder sypki, korektor, róż w pędzlu i tusz do rzęs - czyli wcale nie tak mało.

a tak wygląda środek etui.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz