czwartek, 30 października 2014

Czas na nowe projekty cz.2 - jarzębinowy obrus

Dzisiejszy post jest poświęcony mojej ostatniej pracy, która pochłonęła mnie przez ostatni czas. Ostatnie dwa miesiące i haft nad którym pracowałam zajął mnie bez reszty, każdą wolną chwilkę poświęciłam na zrobienie każdej części. Poniżej zamieszczam zdjęcia z mojej pracy,sami zobaczcie jak mi to wyszło.

1


2

3

4

5

6

7

8

Wyhaftowany obrus ma 3 m 50 cm długości,  8 zdjęcie przedstawia cały środek obrusa ( musiałam go trochę złożyć aby zmieścił się cały motyw środka). 5 i 6 zdjęcie pokazują motywy , które są wyhaftowane na rogach obrusa. Mam nadzieję że osobie obdarowanej będzie się podobał i ładnie zapełni jej wystrój salonu, a ja nie długo zamieszczę zdjęcie całości mojego obrusa.

Dzisiaj prezent trafił do moich znajomych Renaty i Roberta, dla których był przez trzy miesiące haftowany, zrobiłam też zdjęcia. Aby je zrobić musiałam wejść na antresolę w ich domu. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz